måndag 10 november 2008

Hoppsan!

Ojdå, nu var det längesen sist, igen. Jag är väl helt enkelt en så upptagen person, det är ju bra.. :)

Ett tecken på att jag inte skrivit på länge är ju faktiskt att vi börjar komma iordning i lägenheten nu! Äntligen! Ikväll ska vi nog nästan göra det sista i alla fall, och sen är det dags att börja städa! För på lördag är det inflyttningsfest.. wee :) Som jag har väntat, och stressat! Men nu tror jag ta mig fan att jag kommer att hinna, peppar, peppar ta i trä.

Annars är väl största problemet just nu att jag inte vet vilken mobil jag ska köpa nu när min ska reklameras.. Något förslag? ..Jag är otroligt kräsen! :)

Nej, nu hinner jag inte skriva mer.. Ska hämta tvätt.. sen börjar städningen!

Förresten! Ni har väl inte missat Little Big Planet? Världens roligaste spel!! Tyvärr har vi bara hunnit spela en gång, i fredags kväll, samma dag som det släpptes. Sen har det varit fullt upp. Jag var i Lidköping lördag till söndag och träffade brudarna! och pappa då :) Det var nice. Men som vanligt ångrar man att man går till stadt.. fattar inte varför vi envisas med att försöka!

yeye whatewer som man säger på kåken.

Ha det fint så ses vi på lördag ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack :)
Ja, modellerna är pinnsmala. Men om man kollar i alla filmer som du pratar om, så har de även ordentlig klyfta till det. Ja, jag vet också att det handlar om dålig självkänsa, men ska vi behöva ha det så verkligen? Jag klandrar verkligen media för alla ätstörningar och operationer :( Jag vill själv operera mig, och det skäms jag över! Men jag mår såpass dåligt av att inte vara perfekt så jag känner att jag måste... Det är inte bra att du också mår dåligt över detta, men jag måste erkänna att det är skönt att det inte bara är jag :/ Jag blir fan tokig... jag är helt besatt av mitt utséende nu för tiden... kan inte gå utanför dörren utan att ha tänkt på allt från topp till tå! om magen bara sticker ut lite över jeansen en dag så måste jag ha en stor tröja övr... är helt besatt av att jag inte får ha en enda skavank... :/ och det är ju ändå naturligt? Undra om killar blir lika påverkade? Vet inte heller hur man ska bli av med den här känslan... media kommer alltid att finnas där :(

Anonym sa...

Åh jag håller med dig alltför väl..! Ja fast tycker ändå inte att mina kompisar är fullt så nojiga? De kan liksom tänka: aja, min mage hänger väl ut lite i det här, men vafan, röven och pattarna blir ju skitfina!
Jag måste verkligen ha allting prickfritt... :/
Ja visst är det sjukt att man verkligen vet om att kändisarna är retuscherade och opererade, men ÄNDÅ mår man dåligt av att man inte ser ut så?? man har ju till och med sett bilder på att Paris har celluliter haha :P
Jag känner mig som en jävla hycklare när jag tänker på alla trådar på ss som jag har skrivit i. "var dig själv" "skit i vad andra tycker" osv... Sen sitter jag ju här själv och gör allt för att efterlikna andra :/

Anonym sa...

Jo det är klart att de tänker så ibland. Men jag känner mig så ensam i mitt umgänge med att vara på gränsen till besatt :/

Haha, jaa, jag tror fan det :P Får googla runt varje dag för att hitta "bilderna som stjärnorna vill glömma" haha :P

Ja, jag förstår inte det. Jag tycker jag ger skitbra råd till folk och så... men det är fanomöjligt att följa dem själv!
Ja men visst, länka på du :)