tisdag 15 december 2009

Missar Baconfebern trots allt. Synd, kunde blivit skoj

Okej, jag har gjort det. Jag har sålt min själ till djävulen.. Nästan i alla fall.. Jag gav upp och vaccinerade mig. Men inte för min egen skull, inte för att jag är rädd att bli sjuk, det får ni inte tro! Amanda tror ju inte på svininfluensan! Jag gjorde det för att andra velat det.

Så nu är det gjort och jag hoppas inte att jag blir sjuk på kuppen av sprutan, jag är ju knappt ur förkylningen än. Det vore ju typiskt.

2 kommentarer:

Lex sa...

Jag fattar inte en grej: varför vill man att någon annan ska vaccinera sig? Om man är rädd att bli smittad är det ju bara att vaccinera sig själv? Och s. k. riskgrupper är ju också vaccinerade? Vad är problemet?? :S

Amanda sa...

Det handlar om ett litet barn som inte får vaccinera sig, thats why. De vuxna är nog ingen fara för där inte :)