torsdag 1 september 2011

I guess I got my swagger back

OK, jag har lyckats, jag har uppdaterat varje dag i.. Öhh.. tre dagar. Ok, kanske inte ska ropa "hej" än..

Jag har de senaste dagarna funderat över vad för roliga saker jag har att berätta. Faktum är att eftersom det gått typ en hel sommar sen sist så är det för mycket.
Jag kan väl kort och gott säga att jag har haft en bra sommar. Ja, jag är nöjd. Jag stör mig dessutom på folk som klagar på att det vart dåligt väder. Jag vet inte var de varit (i Alingsås?) men där jag varit har det varit bra väder! Jag har även gjort roliga saker. Så ja, jag är tillfreds med min sommar.

Denna veckans viktigaste är ju såklart Beyoncé och Jay Z's kommande bebis. Jag blev så glad när jag läste det. Och när jag sedan såg VMAs grät jag. Grät i och för sig många gånger under galan, men mest när Bey sjöng, och sedan visade magen. Underbart. Victoria har faktiskt inget att hämta där, inte hos mig.

Inga kommentarer: