tisdag 23 september 2008

Pack

Jag håller på att packa ihop min lägenhet.. Usch! Man vet ju liksom inte var man ska börja.. Tur att det är så litet, tänk om det var ett hus man skulle flytta ifrån!

Men såklart så blir inte mina planer som jag tänkt.. Skulle packat hela kvällen.. Men så får man reda på att Kim fyller år. Då måste man givetvis fira! Kanske i och för sig är bra det. Jag skulle nog få panik om jag behövde fortsätta här längre! Får helt enkelt ta packningen i små omgångar.. synd bara att jag inte har så lång tid kvar.. Men pappa kommer på lördag och hjälper till, så det ska nog gå bra! Sedan kommer han på tisdag kväll också och hjälper mig med det sista inför onsdagen – the big moving day!

Statusrapport slutförd!

Hej hopp.

5 kommentarer:

Anonym sa...

tjoflöjt. vart ska du flyttanågonstans? kramar

Amanda sa...

Ska flytta till en lite större lägenhet. Inte så långt härifrån faktiskt. Den ligger dessutom precis bredvid mitt jobb. :D Ska bli skönt att komma ifrån mina 24 m2 och få lite mer utrymme, just nu känns det inte som att man bor i en lägenhet liksom. :D

Nea sa...

allå allå! tackar för alla fina uppfriskande ord på min blogg!=) du är allt en sann vän. åker tillbaka till england på söndag och då får jag väl börja gosa lite med någon av polackerna=) lycka till med flytten=) kommer våldgästa dig nästa gång jag befinner mig i svedala=) jävligt många sådana här töntiga glada miner i det här inlägget=) puss

Anonym sa...

Tycker du skriver för sällan! :P

Amanda sa...

Nea.
det är klart.. jag har ju erfarenhet av såntdär liksom :)
Okej, det får du göra! När åker du? jag kanske kommer till lisch på söndag.. frida ska ha kalas nämligen..
Tack tack! det tycker jag verkligen att du ska!


Johanna.
Jag skrev ju för två dagar sen! :D

Förresten borde ni svara på min enkät till höger på bloggen!
Puss