tisdag 30 september 2008

IMORGON!

JA! Då smäller det! Imorgon är nämligen den första oktober, och då flyttar jag!
Sitter för tillfället och väntar på papi och systris som är så snälla och ska komma och hjälpa mig!

Jag har så ont i huvudet. Antingen är det vädret.. eller också beror det på att jag tänker så jävla mycket just nu. Alla grejjer inför flytten bara flyger runt i huvudet. Det har de visserligen gjort i flera veckor nu, men det eskalerar ju.

Har väl förresten inte berättat en grej... Det är i alla fall bestämt. Jag och Philip flyttar ihop! Inte imorgon, men han flyttar om några veckor, när han fått ordning på allt med sin lägenhet osv. Känns så bra att ha det bestämt i alla fall så jag vet. Hade blivit lite jobbigt imorn annars. Nu får jag ju ta hänsyn till att hans grejjer och sådär! Åh, det ska bli så roligt. Men jag måste medge att jag fortfarande är rätt nervös!

Men nu ska jag nog ta och fortsätta här innan de kommer hit!

puss

2 kommentarer:

Nea sa...

GRATTIS TILL DET KOMMANDE SAMBOLIVET!!! Och grattis till att du ska flytta imorgon. fan va gottans. hors snart lilla gullet=)

Helena sa...

Grattis =) hoppas att flytten gått bra!