söndag 20 februari 2011

Kass

Jag vet inte om jag sagt det tidigare, men jag är riktigt dålig på att hålla kontakten med mina vänner. Sämre än jag är på att uppdatera bloggen faktiskt, och det säger ju en hel del...

Jag upptäckte för någon vecka sedan att en före detta väldigt nära vän har fått barn. Typ i höstas. Och jag hade ingen aning. Jag skäms. Och jag blir mycket ledsen.

Faktum är att sist vi sågs, för snart två år sedan när vi möttes på krogen, sa hon att hon skulle höra av sig när hon åkte till Göteborg helgen efter. Det gjorde hon inte. Men jag gissar ändå att det är mitt fel att det blev så, att det var jag som slutade höra av mig först. Det är visserligen svårt när man bor på olika kontinenter, visst. Men det måste ju blivit såhär tidigare, nånstans innan. Synd bara att jag inte minns när.

Inga kommentarer: