onsdag 2 november 2011

#LOUDtour

Sitter nu på tåget hem mot Göteborg. Nöjd och glad. Jag fick se Rihanna även fast det verkade mörkt till en början. Först ingen att åka med, sen inga biljetter, sen ingen att åka med igen, och sen blir hon sjuk och ställer in Malmö-konserten, och jag får ont i halsen lagom till avresedagen.. En resa dömd att misslyckas? Inte då! Jag och Sofia kom iväg, och vi hade skoj!
Från stress på jobbet, till att nästan få springa på planet för att vi ville unna oss en öl, till att landa hemma hos goa Pauline och Jonas som tagit underbar hand om oss. Och sedan vidare till globen och konserten som blev av, och vilken konsert sen! Jag satt visserligen och oroade mig en aning för att hon inte skulle må bra, men annars njöt jag i fulla drag. Tror i och för sig att min hals varit gladare om jag inte kommit iväg, men det var det värt! Jag har älskat och följt Rihanna sen dag ett, när jag första gången hörde Pon de replay. Och att få se en av sina två största idoler och förebilder är speciellt. Jag är lycklig. Jag hoppades och trodde att hon skulle se mer självsäker och erfaren ut denna gång. Jag hade rätt.

Bilder kommer senare!

Inga kommentarer: