fredag 5 december 2008

Fredag - och påväg att bli frisk!

Åh helvete, nu har det hänt igen...
Jag har blivit kär.. Och så otroligt, upp över öronen, tokförälskad också! Sådär som jag bara blir kanske en gång per år, max.. Jag dreglar och drömmer... Kan inte tänka på annat..
Den här gången heter skönheten W705..

Lite tur är ju att jag den här gången i alla fall är påväg att byta telefon.. Lite otur är att den inte är släppt än, och att det inte ens är säkert att den kommer till Sverige..buhhuu.. När det äntligen händer något skoj på mobilmarknaden igen, det har ju varit rätt dött ett tag, så måste man vänta.. Frågan är om jag inte ska köpa mig en jättebillig telefon medan jag väntar. Jag kan ju inte ha pappas gamla K750 så länge till, den är för seg för mig. Man kan ju få billiga nästan nya telefoner på tradera typ, så det får nog bli så. Jag fick i alla fall klart idag att mina pengar för den gamla telefonen (som jag skickat för reklammation) snart kommer in på mitt konto!

Undrar när W705 kommer, kvartal ett 2009 står det på gsmarena.com.. januari, februari eller mars..hmm..usch vad länge.. men den som väntar på något gott.. :D OM den nu kommer hit överhuvudtaget ja..kanske inte ska ta ut segern i förskott? Men aj vad besviken jag blir om de hoppar över Sverige. Då ska jag jaga dem.. Jag ska bränna ner SE, vafan.. Ericsson är ju svenskt..de borde väl släppa ALLA telefoner här? I alla fall de jag vill ha ;) Men så kan jag ju ge mig f*n på att Tre kommer lägga beslag på just den färgen jag vill ha, som vanligt, men då ska jag jaga dem också.. Eller köpa en annan färg.


SonyEricsson W705,
isn't it beautiful? ;)
Bilderna kommer från Gsmarena



Och förresten, jag glömde att berätta att jag idag fick reda på att jag får förlängt på jobbet! Så jag blir nog kvar i alla fall ett halvår efter nyår... Ett mirakel när man är volvo-timanställd these days ;)
Så grattis Amanda och skål! Ikväll blir det champange till maten! :)

Maten som förresten ska tillagas nu!
Jag är nästan frisk! Imorn åker vi till Lidköping och ikväll blir det Monkeysavior på Chalmers!

Kisses

2 kommentarer:

Helena sa...

Grattis till förlängningen på jobbet :D härligt! Snygg mobil helt klart! Kram Helena

Amanda sa...

Tack tack, jo det känns bra! Kommer visst att få ganska mycket mer ansvar än jag trodde också :) kramar