torsdag 18 december 2008

Hemma efter julbord

Jag är så mätt!
Idag har jag varit på avdelningsmöte med julknytis hos Lotta! Det har varit jättetrevligt, men nu är jag så mätt och trött! Har träffat hästar, haft möte, druckit glögg och ätit julmat och cheesecake!

Igår köpte jag faktiskt klart alla julklappar, det ni! Trodde jag faktiskt inte ens själv...

Vi har skaffat julgran också! Den är så fin och jag är glad! Här är två otroligt dåliga bilder tagna med min otroligt dåliga mobilkamera...

Granis

Liten men söt,
granen alltså..



Annars har väl inget annat hänt direkt. Men nu är det snart jul! :) Mys!

Sista dagen på jobbet imorn innan ledigheten.. får se om jag går in och jobbar några dagar i mellandagarna..man vet ju aldrig ;)

Nu orkar jag inte skriva mer, ska titta på Heroes istället, och sova tidigt!

Det här blev nog förresten det tråkigaste inlägget ever..

Kramar

Inga kommentarer: