måndag 2 februari 2009

Nu ska jag skriva något viktigt! ..öööh?

Tänkte försöka skriva om något bra den här gången, så att Ken blir glad.. Men vad ska man skriva om då? Något man blir förbannad på antagligen.. Är jag förbannad på något just nu? Njaa..jag vet inte.. har inte hängt med i nyheterna så bra det senaste..

Men iofs, det räcker ju egentligen att gå in på aftonbladet för att hitta något att bli förbannad på. Men det är ju egentligen lite old news..typ 90-talet ringde och ville ha sin spaning tillbaka"..
Men det som förvånar mig är att folk faktiskt fortfarande läser skiten. Läser, tar till sig och diskuterar dessa otroligt oviktiga nyheter med varandra. "Jag läste att det fötts en stackars liten skalbaggunge på Skansen, han har visst bara fem ben." eller den vanligaste nyheten av dem alla "Paris Hilton har skaffat ny kille/festpolare"...och? Är det bara jag som inser att detta är fullständigt ointressant?

Tydligen inte, eftersom tidningen trots allt börjat få kommentarer till artiklarna som "vad håller ni på med ? Sluta skriv sån här skit!" Har i och för sig inte sett detta med egna ögon, men en "säker" källa har talat om detta för mig ett par gånger .. Men varför läser ni om ni tycker att det är skit? Gör som jag, ge fan i att gå in där. Men tyvärr är det väl heller inte tillräckligt många som tycker så..

Äh, det här var ju rätt tråkigt, en ganska självklar åsikt..tycker i alla fall jag.

Man kan ju inte anklaga dem för att inte skriva rubriker som folk blir lockade av i alla fall. Hahaha, som nu, när jag gick in på aftonbladet.. "Aftonbladet TV – Scarlets vågade nakenscen, hoppar toppless i vattnet!" Tror ni att det är så vågat? Öh nej..man ser benen när hon klär av sig och hoppar, och huvudet när hon hamnat i vattnet. ÅH HERREGUD, får de verkligen visa så vågade scener på film?



Man hoppas ju att det är mer vågat i filmen än trailern..ganska tråkig "snackis" annars..

Märkte förresten precis att jag missade nyheterna på radion.. skit också.

Inga kommentarer: