onsdag 6 maj 2009

Hemma igen

Nu sitter jag hemma och fryser. Väntar på att åka o hämta Ph på jobbet. Så jag tar och bloggar lite sålänge.

Hittade tjejsnack på Milo Liljas blogg, tack vare att jag hittade Nadines blogg :) Så det är ju något jag får börja med!

Här är tjejsnack #4:

1. Finns du med på Facebook?
Jadå. Man vill ju att folk ska veta precis vad man gör, eller hur?! Oj oj, det där går ju egentligen emot mina principer.. vad håller jag på med?

2. Hur länge har du funnits i blogg/hemsideform?
Oj, hmm.. när var det jag la upp min hemsida.. 2004 kanske?

3. Vad har du för startsida/sidor?
Google.se

4. Vad har du för skrivbordsbakgrund?
Mig och Ph från Midsommardagen förra året


5. Hur många timmar/dygn ägnar du åt datorn?
Eftersom jag jobbar 6 timmar vid datorn per dag blir det ganske många.. 10 kanske? I alla fall om Ph jobbar kväll.

Här hittar ni frågorna: Tjejsnack

Hann förresten åka iväg och hämta pojken innan jag skrivit klart. Så nu ska jag snart sova!

God natt!

Inga kommentarer: