torsdag 28 maj 2009

Tjejsnack #6

Nu kommer mitt tjejsnack nr 6.

1. Hur bor du?
I en tvåa på 44kvm, med pojken.

2. Hur ser det ut hemma hos dig?
Dammigt. fattar inte hur det kan vara så dammigt! Men imorn ska det städas!

3. Föredrar du nya eller gamla möbler, motivera gärna lite?
Nya tror jag. Men det är nog för att jag inte är så bra på att inreda. Gamla möbler är jättefint om man lyckas (vilket jag inte skulle göra)! Jag har dock farfars gamla stol här, och den älskar jag!

4. Vad är du mest nöjd med i ditt hem?
Just nu är det nog balkongen, behövs bara lite mer växter nu när det börjar bli varmt, sen är det klart! Kommer att bli underbart att sitta där i sommar, och äta bär ;)

5. Om du fick ändra en sak hemma hos dig, vad?
Jag vill ha ett separat sovrum! Det fungerar som vi har det nu, men det skulle vara skönt! (och så bort med dammet såklart!


Tjejsnack

Inga kommentarer: