onsdag 28 april 2010

Spinna, Spann, Hink

Vet inte vad som är fel. Jag är så otroligt trött denna veckan. Igår somnade jag här i stolen på eftermiddagen framför Farmville. Vaknade efter en halvtimma som tur var. Inte så skönt att sova i kontorsstolen!
Jag har fått så svårt att gå upp på mornarna nu igen också. Men imorse klarade jag det faktiskt. Kan kanske ha att göra med att jag faktiskt kom i säng kl 22 igår. Dock sov jag ju inte så bra, eller rättare sagt, jag somnade inte ordentligt förrän Ph kom hem och gick och la sig nån gång mellan halv elva och elva.. Så det borde inte gjort nån skillnad. Men men, det är ju bra om det går mot bättre tider igen! Nästa vecka börjar vår sommartid på jobbet. Då jobbar vi mellan 7.30 och 16 istället för 16.30. Det kanske gör endel? Ska bli gött i alla fall!

Sitter här och lyssnar på Paul Simon - You can call me Al. Underbar!

Idag är det förresten bara en vecka och fem dagar kvar till vi flyttar!!! TJOOHOO! Känns så jävla bra! Men lite läskigt på samma gång faktiskt! Skönt är det dock att Ph verkar se fram emot det lika mycket som jag! Annars får jag lätt känslan att det bara är jag som ångar på och vill något, pratar om det och planerar, han bara följer med. Men nu har han uttryckt några gånger att "Fan vad skoj det ska bli att flytta!". Det är en bekräftelse :) Å andra sidan, hur kan man inte vilja flytta härifrån? Och, hur kan man inte vilja flytta dit? :)


Nya köket!


På tal om kök, nu måste jag laga mat!


Inga kommentarer: