fredag 23 december 2011

Blev det någon julstämning tro?

Nu är det dagen före julafton. Det känns fortfarande konstigt av någon anledning. Ändå har jag pysslat och fejat nästan mer än vanligt. Jag har ju i alla fall både bakat pepparkakor, julkola och gjort glögg! 

Men julstämningen var så dålig förra veckan att det t.o.m. blev den lilla granen som åkte fram!  Det gör i och för sig inte så mycket nu för den blev rätt söt ändå.

Min egna rosa glögg! Ett projekt som höll på att gå i stöpet (höhö, julskämt), men som sedan ordnade upp sig och blev riktigt bra! 



Vy i lägenheten. Alla ljusen brinner och granen står på plats.


Granen imorse innan jag länsade den på julklappar för att packa in i bilen


Så, nu ska väl allt vara klart för att åka hem och fira jul! Det ska bli mysigt ändå. Och jag tror stämningen kommer infinna sig när man kommer hem ikväll :)



Inga kommentarer: