fredag 9 december 2011

Julpysslet håller förmodligen på att gå överstyr

Idag har det stormat i Göteborg. Men det har förmodligen ingen missat.
Jag lyckades trots detta ta mig från jobbet till stan och sedan även hem. Dock fick jag köra omvägen runt Frölunda eftersom Älvsborgsbron var avstängd och de av någon anledning då var tvungna att stänga av hela avfarten så att man inte ens kunde köra mot Högsbo.

Nu står jag i köket och kokar chokladkola. Klockan halv elva på kvällen. Bra timing, jag vet. Men har man planerat in det så har man.. Jag menar, det är ju inte som att det finns roligare saker att göra på fredagkvällar.
Avbrott..
Så, nu var den äntligen klar och ligger och svalnar. Nu återstår bara att klippa smörpapper och vänta på att få packa in de små godingarna. Packa ska jag göra åt mig själv också. Åker nämligen till Lidköping imorn!


Köpte mig en termometer dagen till ära!

På återseende.



Inga kommentarer: