tisdag 6 december 2011

Helgen då Gud tittade bort

Så, jag har precis börjat vakna till liv efter en sjukt rolig helg. En helg full av aktiviteter. Och inte minst alkohol.

I fredags var det dags för den årliga och mycket uppskattade julfesten. Nästan 100 glada kollegor var vi. Vilket ÖS!  Ångesten låg som en matta över mig i lördags, men jag kunde ganska snabbt konstatera att jag inte var den enda som fått i mig lite för mycket. Uppdatering på uppdatering ramlade in på Facebook, och igår kom ännu fler rapporter. Sen att jag har lite luddigt minne av olika delar av kvällen tänker jag inte gå närmare in på.


Lördagen då, jo som sagt. Baksmällan var tydlig. Jag sov till ett eftersom jag lagt mig vid halv sex. Sedan gav jag mig ut på stan för att äta tacobuffé. Senare blev det utgång igen. Puta Madre och Sticky där Kadawatha spelade. Jag var trött, blev tröttare och piggnade sedan till igen lagom till hemgång.

På söndagen åkte vi till Falköping för att äta julbord med familjen. Jättemysigt, och gott!
När vi kom hem igen svidades det om för konsert. Opeth på Trädgårn. Skitbra





Som sagt. Skoj helg, fartfylld och händelserik!
Tackar framförallt Sofia för detta ;)

Inga kommentarer: