måndag 9 januari 2012

"Shit! Till och med kaffemuggarna är nya, och med fräscha färger!"

Då! Var dagen äntligen här. I ett år har vi väntat och väntat.
Vi ska ju ändå flytta snart så vi väntar med det.

Nu sitter jag här, efter en arbetsdag, och det känns faktiskt inte riktigt som att jag ska dit imorgon igen. Någonstans tror jag fortfarande att jag ska tillbaka till det gamla kontoret. Men icke! Jag ska bo i detta fräscha kontor nu.

Det var så kul att komma dit imorse. Dagen har flutit på snabbt, och det har varit svårt att koncentrera sig pga alla nya intryck.
På Marketing gjorde vi det till något extra speciellt och klädde upp oss i kostym dagen till ära. Eller, ja, kavaj och svarta byxor för min del. Men jag hade pumps!  Som en riktig kontorsmänniska.
Som Josie sa:
Nu känns det som att vi jobbar på reklambyrå!


Min arbetsplats när jag kom imorse! Rent och nytt!

Vårt supersnygga kök

Loungehörnan i matsalen

Nya kaffemaskiner!

Min arbetsplats när jag börjar komma i ordning lite mer

Om det är legitimt att vara såhär salig över ett nytt kontor vet jag inte. Men det är snyggt. Och häftigt. Med de senaste installationerna dessutom. KNX-lösning tex. Jag älskar KNX-lösningar. Önskar att jag hade en hemma. Blev kär i det första gången jag hörde talas om det. Min ska kunna styra ALLT!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint det ser ut! Måste få komma o titta. Kram mamma