torsdag 25 februari 2010

Thailandlängtan och cravings - min vecka so far

Syrrans frukost i Thailand.. Guuuud vad gott!



Får inte denna bild en att längta bort ännu mer? Fan ta snön och kylan. Sommar, när kommer du?

Sitter på jobbet och tror att jag ska dö idag. Är så fruktansvärt trött. Antagligen för att vi hade sent kvällsmöte med jobbet igår och att jag sedan satte mig och kollade på en film som inte var klar förrän kvart i 11.. Inte jättesent, men jag hade svårt att sova sen. Plus att Ph väckte mig när han kom hem vid 12. Åhh..
Jag vill ha helg nu och sova, äta hasselbackspotatis och avocado (har fått skumma cravings uppenbarligen) och ta det luuugnt! Men innan jag får det är det några timmar, en arbetsdag plus en snabb afterwork kvar. Jag orkar egentligen inte en afterwork denna helgen också. Men det är efter ett möte imorgon med en annan avdelning, och det vora ohyfsat att tacka nej!

Hoppas att jag är piggare nästa vecka!

Ikväll ät det möte med GMR.. har i alla fall kommit igång med hemsidan nu, det känns bra. Men jag har inte ork att engagera mig just nu, känner inte att jag har tid heller, tyvärr.



Puss

Inga kommentarer: