lördag 8 december 2012

Livstecken!

Det har varit tyst på bloggen ett tag. Ett resultat både av att inte haft tid, men även av att man kanske inte riktigt vet var man ska ta vid efter ett inlägg som det senaste.

Har funderat kring det de senaste dagarna. Att det nog är dags att göra ett inlägg, få igång skrivandet igen. Det är ju trots allt ett av mina större intressen här i livet. Synd bara att det endast blir av sådana här dagar, när jag fastnar vid datorn istället för att göra saker jag tänkt göra, t ex städa.

Jag kommer inte nämna det som skrevs i förra inlägget mer än att det faktiskt känns som att det där var evigheter sen. Det har ju i och för sig gått ett halvår, så det är väl inte så konstigt. Men ärligt talat la jag det bakom mig väldigt snabbt. Sommaren kom ju. Med allt vad det innebär. Fullt upp, massor att göra. Jag flyttade och flängde sedan runt. Hade en bra sommar, jag är nöjd.

Trivs sjukt bra i min nya lägenhet förresten. Den är mysig, ligger bra och känns väldigt jag. Enda nackdelen är att den saknar balkong, men det är inget man tänker på just nu ändå :)

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva om. Saker som hänt, saker som kommer hända, saker jag tänker på och saker som är viktiga. Men att fylla en bloggtext med ett halvår känns rätt onödigt. Så jag hoppar det. Man har ju även haft möjlighet att följa mig på Twitter, Instagram och Facebook ;)


Inga kommentarer: