fredag 11 juli 2008

Flytt

Idag har jag och Henrik flyttat ut från vårt rum.. Se så tomt det blev. Känns nästan lite sorgligt. Har ändå suttit där inne i över ett halvår!


Tomt rum!


Men såhär ser det ut på min nya plats..
ser redan ut som om jag suttit där i flera
år pga alla mina saker! :D


Nu sitter jag hemma och ska strax börja packa.. åker ju till kungshamn om ett tag! :D ska bli så mysigt!

Men mest av allt ser jag fram emot Venedig, för JA Det blir av! :D Sjukt skoj och mysigt ska det också bli!

Idag har jag vart så sjukt trött.. Kan ju bero på att man var ute igår.. tog det rätt lugnt, men ändå! Man börjar ju bli gammal...eller?

Lite bilder från igår också:



Niclas när vi sitter och dricker öl innan spelningen.


Leo


Henrik


Jag


Fading Friend





Johannes


Röj!
Lite väl suddigt dock


Haha, igår satt jag och kollade igenom en massa båtbyggarhemsidor på jobbet, sjukt att det finns så många som fortfarande lever kvar i -90 talet.. Snälla, kan ni inte bara anlita en reklambyrå och skaffa en riktig hemsida så jag slipper spy på jobbet?
Åh vad jag älskar gif-animationer tex!


Här kommer några exempel:
Ful
Fulare

Fulast

Ha det fint, och ha en bra helg! Det ska jag :)

1 kommentar:

Helena sa...

Urk vilka skräckexempel på sidor! Finns dock gott om dom fortfarande som sagt... Vad sysslar du med på jobbet? Vet du om du har jobb efter sommaren?