måndag 14 juli 2008

Ny vecka = två kvar!

Hemma från en go helg i Kungshamn..
Japp, det var så mysigt som jag tänkt :) Vi var tom ute och fiskade en sväng, vilket inte hänt på flera år. Alla fick varsin makrill, utom Philip som självklart blev jätteledsen..stackarn. Men jag tror att han blev lite gladare när han iaf fick vara med och äta upp dem till lunch igår!



Pappa och Victor spelar strandtennis.
Detta var för övrigt den enda bilden som togs.. :D

Vi var ute och klättrade lite i bergen också, vilket jag heller inte gjort på flera år. Blev faktiskt lite förvånad över min smidighet, men, jag har träningsverk idag, så den kanske inte var så bra trots allt..

Idag har jag inte gjort så mycket. Jobbat såklart, men annars inte. Har spelat lite töntiga spel såsom spindelharpan.. Snart ska jag nog titta på en film, eller läsa lite.
Imorgon blir det iaf TV-kväll med Andy – trevligt!, på onsdag ska jag tvätta och antalgligen fixa picknickmat och på torsdag blir det dans på Brännö brygga, vilket ska bli jättemysigt!

Sedan är det helg igen.. och då är det bara en vecka kvar till Venedig.. shit vad jag längtar nu! :)

Jahapp, det var en liten uppdatering.. Kommer mera!

Inga kommentarer: