onsdag 9 juli 2008

Min nya blogg!

Hallå där!

Då var det gjort – jag har skaffat blogg..
Hehe, lite sent, jag vet.. Men så är det. Nu är det i alla fall dags för mig att hänga på det här... Man kan ju iofs säga att jag har haft en sorts blogg innan. Det finns säkert fortfarande de som minns min hemsida och de nyheterna jag la upp där.. Den var faktiskt ganska välbesökt när det begav sig. Men eftersom jag var så seg på att uppdatera den blev det ju så sällan det fanns något nytt, och tillslut hade det helt enkelt gått för lång tid för att uppdatera. Vem vet, jag kanske tar upp den någon gång igen, den ligger ju trots allt kvar! ...det borde jag ju faktiskt göra.. hmm..
Nåja, nu är det i alla fall dags att börja skriva här istället. Jag hoppas att jag kan vara lite flitigare i mitt uppdaterande nu. Men det tror jag att jag kan, nu kan jag ju tom uppdatera från mobilen! tjohoo! :) Dessutom har jag köpt en ny kamera, så bilder ska det bli! NICE!

Tänkte väl, som alla andra skriva vad som händer i mitt liv. Men det kan nog även dyka upp lite tankar och åsikter då och då, så håll till godo!

Idag försov jag mig till jobbet, klockan ringde inte. Och som om det inte var nog med det fick jag så där in i h*lvetes ont i magen när jag gick upp. Så jag var tvungen att ligga ner igen. Blev alltså jättesen till jobbet. Påminn mig att jag ska ringa vårdcentralen imorgon, nu får det vara slut på magontet!

Imorgon ska vi ut och äta på kvällen, jag, Henrik, Leo och Niclas.. Sen ska vi se Fading Friend på Henriksberg. Det ska bli skoj!
Och i helgen åker jag och Philip till vår stuga i Kungshamn. Pappa och alla är där, det ska bli jättemysigt! Är ju så sällan man är i stugan nu för tiden!

Jaha, detta var väl mitt första inlägg..

För er som inte minns, eller som vill bli lite nostalgiska har jag här länken till mina gamla nyheter.. Läs dem och njut, eller något ;)
Mandis hemsida


Ha det underbart!
Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

shit, rätt läskigt att åka till en stuga.. har du inte sett hur det går för dom i blair witch project?
lycka till säger jag. ;)

/Kim