torsdag 10 juli 2008

Testar med mail

Hej hej!

Sitter på jobbet. Eftersom bloggen är spärrad här testar jag att skicka ett mail istället… Hoppas att det funkar!

Har precis varit på lunch. Henrik är yr och Leo hostar i händerna, annars är allt bra!
Jag sitter och väntar på bokningsbekräftelsen till Venedig också.. Hoppas, hoppas att den går igenom! Vore ju surt om hotellet är fullbokat eller vad det nu kan vara som krånglar! För nu är jag inte lika nervös längre, ska bli jätteskoj ;)

Ikväll ska det också bli skoj!  Och imorgon!  Åh, vad mycke jag har att se fram emot! :)

Kramar

2 kommentarer:

Nea sa...

hej ditt lilla troll, jag sitter här hemma, har just packat min väska, ted hämtar mig ikväll och det ser ut som jag ska vara borta i två år typ....hur har du det nästa vecka? jag har ett par dagar som är tomma? tänkte kanske ett besök, vi kan ju prat om det efter helgen!! ha det bäst på kusten, chit det här blev ju som ett litet mail, nåväl. kramis

Nea sa...

chit med "ch". min ordblindhet har aldrig varit bättre...