fredag 23 oktober 2009

Fredag

Varning för fredagsdepp.
Jahapp, då var det helg igen. Verkar ju som att alla har något planerat.. Men inte jag. Alla mina planer har grusats den här helgen. Gillar inte att göra exakt samma saker på helgen som jag gör på veckorna nu, alltså vara hemma utan sällskap.

Nu har jag huvudvärk, och har inte kommit igång med städningen än. Får ta och rycka upp mig såfort jag är klar med detta.

Besviken igen. Känner för att tala om det den här gången, men vet inte hur.. Tror inte att det kommer att gå in heller..

Ska man kanske sjunga lite Singstar med sig själv? Njaa..känns inte jättelockande. Fan, inget singstar i helgen heller :( Men nästa helg, då får det bli, då har jag ju i alla fall lyckats bjuda hit några, tror jag i alla fall..

Hur skaffar man vänner som vill umgås med en?

9 kommentarer:

Johannes sa...

Fredagspepp!!! Kom med och bowla imorgon vettja!

Helena sa...

Hmm känner igen det dära... Hoppas iaf du får en bra helg och något oanat kul dyker upp ;)

Amanda sa...

Men Johannes, det är väl bara bandet som ska bowla? Hatar att komma och inkräkta på er!

Tack Helena! :) Detsamma förresten! Hur trivs ni i huset?

Johannes sa...

Katarina och Christina ska med iaf.

Amanda sa...

Jasså, Philip sa att de skulle vara hos Christina.
Har inte hunnit fundera så mycket över lördagen än.. en kompis skulle kommit hit imorn, men nu gör hon inte det.

Chris sa...

du har vänner som bor en liiiiten bit bort också ;)

Amanda sa...

Ja, men Angie jobbade ju i helgen.. Annars hade jag faktiskt tänkt bjuda hit er ikväll. Men nu tror jag att ph har andra planer.. för mig blir det nog lugnt.. har sån fruktansvärd huvudvärk!

Helena sa...

Jo det går allt bra :) aningen rörigt bara, men just nu har jag gömt mig i gillestugan där man inte ser alla saker där uppe hehe. Internet har redan kommit igång, otroligt :)

Amanda sa...

Vad roligt! Kan tänka mig att det är mycket att göra, men det är det väl värt :) Kul att fixa det som man vill ha det också!