måndag 5 oktober 2009

Vuxenpoäng, igen...

Idag har vi varit på Riksbyggen och fått info om våra val- och tillvalsmöjligheter till lägenheten! Oj Oj Oj, det kommer att bli svårt, men så roligt! Gud vad jag längtat efter denna dag! :) Men jag måste erkänna att jag fick lite panik ett tag när vi var där... Det är ju så vuxet. Blev lite orolig att det är fel.. Men sen bestämde jag mig för att det inte är det, det är ju roligt! Och Philip påminde mig om att vi är långt ifrån värst.. Folk skaffar ju barn, och hus! Linnéa har gift sig.. Vad är en liten lägenhet i jämförelse? ;) Många jag känner har ju faktiskt bostadsrätt.. Skillnaden är att vi köpt ett nybygge (i gbg, vilket givetvis blir mycket dyrare..men ändå). Det är ju därför vi får välja massa saker, och det är ju bara underbart, att få det precis som man vill! :)

Nu ska jag hänga upp tvätt. Sen blir det till att tjuvkika lite i broschyrerna innan Ph kommer hem! :)

PUSS

1 kommentar:

Nea sa...

Hej Amanda! Jag har forsokt skicka mail till dej pa den dar sidan facebook men den ar ju helt vardelos och ingenting fungerar. Jag skulle namligen vilja uppmarksamma dig om att jag faktiskt ar ganska intresserad av att hyra din och philips lagenhet, har snackat med maken(han har ju inte mycket att saga till om) men det later ju battre om jag fragat. Han tycker iaf att det kan lata som en bra ide. Det finns ju mer jobb och sa. Hur gick det pa din intervju forresten? naval, ville bara saga detta att vi ar valdigt intresserade. Jag har hittat en utbildning jag skulle vilja ga till nasta host ocksa. Naval, snart ses vi ju! Ska bli roligt att traffa alla nara och kara. Ha det sa bra nu och ma gott! Manga kramar Linnea