tisdag 27 oktober 2009

Veckan och SD

Ganska busy week faktiskt.. eller nja, det kan man kanske inte säga egentligen. Men jag har mycket att tänka på i alla fall. En del att planera.
Imorn ska vi till kakelbutiken och välja kakel och klinkers. Sen på kvällen ska jag på tjejmingel på gymet, det blir trevligt. På torsdag är det stora grejjer på gång. Ska hem till Kenneth, och resultatet av det får ni se nästa vecka :)


De senaste dagarna har debatten om Sverigedemokraterna blossat upp ordentligt. Jag ser den överallt. Jag blir rädd. För att jag ser att det är så många som sympatiserar med dem. Ofta väldigt inskränkta människor som är rädda för muslimer och tycker att islam är orsaken till alla fel i världen.. Jösses. Som jag sagt förr kan jag verkligen inte förstå folk som kan tycka så om andra människor. Människor som menar att andra människor är mindre värda..

Ta en titt på det här:


Soran har många bra poänger i denna video.



Ta även tiden att läsa det här:

Min fars land av Martin Åhdal


Det är allt jag har att säga idag. Orkar inte argumentera mer om något jag tycker är helt självklart.

Inga kommentarer: