fredag 25 september 2009

Är du sej?

Hade en fruktansvärt rolig msnkonversation ikväll.. En kille som addade mig och ville kolla webcam. Jag försökte förklara att jag inte har någon. Men han förstod aldrig, även fast han påstod att han kunde svenska, "ja svenska". Så jag startade helt enkelt hans webcam och fick då se en kille i bar överkropp ligga i en säng. Fan vad jag skrattade. Speciellt när han verkligen inte förstod mig och han uppenbarligen inte kunde så bra svenska som han ville få mig att tro... Jag var ju bara tvungen att fortsätta prata.

Ett utdrag:

krrrrr says (22:52):
webbkamera

krrrrr is inviting you to start sending webcam. Do you want to Accept (Alt+C) or Decline (Alt+D) the invitation?

Amanda - mandamandi.blogspot.com says (22:53):
jag har ingen kamera

You have declined the invitation to start sending webcam.

krrrrr says (22:55):
du en kamera
Amanda - mandamandi.blogspot.com says (22:55):
nej
krrrrr says (22:55):
mam
krrrrr says (22:56):
man
krrrrr says (22:57):
marn
krrrrr says (22:58):
ja nej
krrrrr says (23:00):
var du är en marn
Amanda - mandamandi.blogspot.com says (23:01):
nej
krrrrr says (23:01):
sej

krrrrr is inviting you to start sending webcam. Do you want to Accept (Alt+C) or Decline (Alt+D) the invitation?

krrrrr says (23:03):
är du sej

"Är du sej" Alltså, är du tjej? Hahahaha, detta var helt klart det roligaste på länge!


Amanda - mandamandi.blogspot.com says (23:07):
var bor du?
krrrrr says (23:09):
ja bor i nybro
krrrrr says (23:10):
vill bor du
Amanda - mandamandi.blogspot.com says (23:10):
göteborg
krrrrr says (23:11):
ja vill se du
krrrrr says (23:14):
är du bil hemma
Amanda - mandamandi.blogspot.com says (23:15):
ja
krrrrr says (23:15):
vell du är hemma



Till slut orkade jag inte med hans tjat längre, han ville se mig i cam, och fattade inte ens när jag skrev "No Cam". Så då skickade jag en bild på mitt ex. Men han ville tydligen inte ha den, för han loggade ur så fort jag lagt till den... ;)


Kan dock inte låta bli att fundera över om han försökte driva med mig, precis som jag gjorde med honom.. Hans mailadress var ju ett väldigt svenskt namn.

Jaja, nu är det dags att sova.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vrför i hela fridens namn skickade du en bild på ditt ex??? Hoppas inte exet läser detta... :S

Amanda sa...

För att det var den roligaste bilden jag hittade.. Exet vet ju inte om det är han eller något annat ex. ;) Lugn Leo, han tog inte ens emot den!