måndag 14 september 2009

Mickael, du fattas mig

Idag är det 6 år sedan Mickael Bäckman gick bort. Han var en nära vän (och före detta pojkvän). Så idag är det inte konstigt att man tänker extra mycket på honom. Jag har tänkt lyssna på Bodyguard-soundtracket som jag fick av honom en gång, men jag har inte riktigt kommit mig för att göra det än.
Sex år, det är lång tid. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Det är konstigt sånt här. När en människa bara försvinner. En dag som denna kvittar det att det var sex år sedan.
Jag tänker ganska mycket på honom då och då. Det dyker ofta upp saker som får en att minnas.




Eftersom jag inte kommit mig för att göra något annat idag än har jag suttit och surfat runt lite. När jag var inne på twitter hittade jag dessa klipp från Mtv Video Music Awards:

Jag har alltid vetat att Kanye West är en idiot, men stackars, stackars Taylor Swift:




Tur att Beyoncé är en sådan fantastisk människa. Jag blev tårögd när jag såg detta:




Allt för mig idag.

Pöss

1 kommentar:

Helena sa...

I våra tankar finns han alltid kvar.