onsdag 30 september 2009

Hemma bäst

Jahapp, då var det färdigt för den här gången... Imorn åker jag hem till Göteborg igen efter nästan en vecka i Lidköping. Ska nämligen på en ny intervju.

Måste säga att det är riktigt skönt att få åka hem. Påminn mig om att inte åka hit på ett tag.. Varför kan jag aldrig lära mig? Det är inte som det brukade vara här... eller jo det kanske det är..
Men vad är det för mening med att åka till ett ställe där man bara mår dåligt av att vara? Jag kommer ju alltid på det när jag kommit hit.. Det är alltid så skönt att åka tillbaka hem.


Åh, det ska bli så skönt att få tillbaka Ph på söndag! Längtar efter kramar! :)

Verkar inte bli något av tjejkvällen på lördag dock. Det är synd, hade vart skoj! Får försöka hitta på något annat istället.


Jag gjorde förresten något väldigt impulsivt idag, jag tog ett hål till i ena örat! Haha, ganska oplanerat, gick på stan och hade inget att göra..


Puss och godnatt, nu ska jag läsa världens näst bästa bok.

Inga kommentarer: