måndag 7 september 2009

Tjipp

Nu känns det faktiskt lite, en aning i alla fall, som att saker kommer att ordna upp sig så sakta, jag kommer att få ordning på mitt liv!

Imorgon ska jag provjobba i en butik, nervöst, men roligt! Hoppas bara att jag är butikmaterial!
Vad trött jag kommer att vara på kvällen förresten!

Idag ska jag träffa världens finaste Lina, och vi ska shoppa tyger och annat pyssligt. Sen ska vi hem och jag ska börja sy.. haha. Mitt nya projekt, sy kläder. Men jag börjar smått, så det ska nog gå bra. Tur att jag har Linas hjälp också, det underlättar.

Det har löst sig på lite andra håll också, känns underbart! Gillar inte konflikter.

Sedan hoppas jag på att det blir spa för mig och mitt crew i slutet av september, vore så jättemysigt! Bara njuta i två dagar!

Åhh, detta var skönt. Nog för att jag inte skrivit så mycket det senaste, men hade jag gjort det hade det inte blivit mycket positivt... Därför känns det riktigt skönt att kunna skriva ett helpositivt inlägg! :)

Förresten så har sötaste Néa gått och gift sig nu, i Sydafrika. Grattis! Tänk om man hade fått vara med där!

Puss och hej

1 kommentar:

Nea sa...

ahh, nu kanner jag mig lite hedrad nar man far namnas sa har pa en sadan fin blogg. Vad roligt att du ska provjobba, ska nog ga fint tror jag..jag har en annan liten overraskning att komma med men det far nog vanta lite lite till..(Nej, det ar ingen bebeis!!) Ha en fin helg! Saknar dig! Kraaam