torsdag 26 november 2009

Nu jävlar har det vänt!

Jag har fått jobb!! Äntligen. Jag kan inte riktigt fatta det... Har ju knappt vågat berätta för någon att jag varit på de här intervjuerna, eftersom jag varit rädd att det skulle gå åt h*vete då.. jag hade nog delvis rätt i det alltså. Men efter andra intervjun var det fler och fler jag berättade för. Inför första visste inte ens mina föräldrar. Men nu har jag alltså fått det, och jag börjar på tisdag! Helt sjukt! Det är väl nu allting löser sig då antar jag. Vilken sten som lyfts från mitt bröst.

Jag ska börja jobba på Solar. Jag ska sköta deras hemsida och e-handel. Se till att produkterna är uppdaterade och allt är rätt inför katalogproduktion och så. Helt enkelt lite av en blandning av det jag jobbat med innan och det jag är utbildad till. När jag tänker efter är det ju perfekt!

Synd bara att man blir rädd att man inte ska klara av det. Men å andra sidan hade de väl inte anställt mig om de tvivlade, har ju ändå träffat dem två gånger.


Imorn är det sista anmälningsdag för nyårsfesten. Fortfarande en del som inte ens hört av sig och ens tackat för inbjudan. Konstigt tycker jag.
Men det är många som anmält sig. Desto färre som betalat in.. Men det kommer väl nu i lönedagar!

Längtar ännu mer till den kvällen nu. Allting är så mycket ljusare! :)


På söndag är det första advent. Snart är det luuul!

PUSS

4 kommentarer:

Niclas sa...

Grattis grattis, Mandarin! Du kommer klara jobbet galant. Du ägde ju på Volvo Penta precis som alla andra från TID06 :)

Lee sa...

Solar är ett jävligt bra företag. Hälsa Christian Weijdling från mig om du skulle möta honom någon gång. Han är förvisso säljare, men också webbkille på annat håll.

Amanda sa...

Lee. Killen som hade min tjänst innan har gått över till sälj nu.. så mycket möjligt att jag kommer prata med honom!

Helena sa...

Va gött för dig, stort GRATTIS! Låter toppen och klart du kommer klara det galant, lite nervös är man alltid när det är nytt jobb ;) grattis än en gång!