söndag 29 november 2009

Snart är det luuul och jag är glad!

Nu är det söndag och bara en dag kvar att förbereda sig på innan jag börjar jobba. Nervöst? No shit.

Jag vill tacka alla så hemskt mycket för alla gratulationer och lyckönskningar! Det värmer att det är så många som bryr sig! Och jag kan tala om att jag är fortfarande så sjukt glad. Hela helgen har jag gått omkring och lett varje gång jag tänkt på det! :) Fick fina blommor också!

Denna kom som blommogram från Lidköping.
Eftersom den kom en timma efter att jag pratat
med pappa förstod jag ganska snabbt vem som
va
r hjärnan bakom!



Fick en väldigt fin blomma och goda
kolor av Lina! Jag blev väldigt
överraskad och glad!



Idag är det första advent! I fredags och igår pyntade jag lite här hemma. Städade, gjorde iordning adventsljusstaken. Och igår kom adventsstjärnorna upp. Mysigt! Vi var hemma hos Phs föräldrar igår också och hade adventmys. Bakade pepparkakor, drack glögg och åt middag.


Vår ena stjärna



Min egendesignade adventsljusstake,
med tillhörande julduk


Nu får det allt bli lite glögg innan läggdags. Imorn är det tandläkaren, träning och möte met Göteborg mot Rasism som gäller! Bra att ha något att göra så att man inte nervösar ner sig för mycket (nytt uttryck)! :)



Inga kommentarer: